Sevdiğim kitaplar ve kahramanları

Arturo Bandini kadar bile yetenekli biri değilim.Fante bile beni adam yerine koymazdı.Hep özendim ama olmadı.Sanırım amatör bir yazar olamayacak kadar kötüyüm.Ama fena okumuyorum.Okuduklarımı tavsiye ediyorum dersem ukalalık olur.Beni etkileyen kitaplar ve o kitapların kahramanları diyelim.

17 Ocak 2010 Pazar

SOKAK SANATI/Şinasi Güneş


İNSANLIK ÖLMEDİ SOKAKLARDA YAŞIYOR.Kitap bu duvar yazısıyla başlıyor.Muhalefetin hası hep sokaklarda yapılmıştır.Sokağın muhalif dili ise graffiti,stensil ve posterlerdir.Dikkat ederseniz kapıdan çıktığımız her gün bu sanatla daha çok karşılaşıyoruz.Yepyeni ve halkın dilini kullanan,hızlı bir sanat ortaya çıktı.Banksy gibi fenomen sanatçılar sayesinde sokak sanatı modern sanat müzelerinde sergilenmeye başlandı.Kitapta kendisi de bir sanatçı olan Şinasi Güneş sokak sanatının ülkemizdeki geçmişini,geçirdiği evreleri,başarılı uygulayıcılarını tanıtıp örnekler veriyor.Sokağın dilinin zekasına ve gücüne hayran kalacaksınız.İnsanlar sıcak yataklarında yatarken adını soğuk kaldırımlara yazan tüm sokak sanatçıları aslında boyalarla savaşan SAVAŞÇILARdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder