Sevdiğim kitaplar ve kahramanları

Arturo Bandini kadar bile yetenekli biri değilim.Fante bile beni adam yerine koymazdı.Hep özendim ama olmadı.Sanırım amatör bir yazar olamayacak kadar kötüyüm.Ama fena okumuyorum.Okuduklarımı tavsiye ediyorum dersem ukalalık olur.Beni etkileyen kitaplar ve o kitapların kahramanları diyelim.

25 Ocak 2010 Pazartesi

HİNDİSTAN BENİ ÇAĞIRDI/Neslihan Kayalar


Yol denillen şey bazen bir yaratık,bazen bir melek,bazen bir şeytanmış.Her"ne"ise;zalim,yorucu ve çatallı bir dili varmış.Vazgeçirmek,zorlamak,alt etmek en büyük keyfiymiş.
Neslihan Kayalar için yolun tarifi bu.Bu tarifi yapan gezgin de tabi ki yolculuğuna bir uçak koltuğunda başlamıyor.O,bu Hindistan yolculuğuna İstanbul'dan bir otobüs koltuğunda başlıyor.Üç hafta süren bu yolu otobüsle,minibüsle,bisikletle ve yürüyerek yapıyor.Okuyucuya masalsı bir Hindistan yolculuğu anlatıyor.Kitabın kahramanı tabiki bu gözü kara,tutkulu,korkusuz kadın.Yol boyu hiç de kolay olmayan bu yolculukta doğu ülkelerine özgü birçok zorlukla karşılaşsa da,birçok moral bozukluğu yaşasa da hiç yılmıyor.Mutlaka okunması gereken bir gezi kitabı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder