Sevdiğim kitaplar ve kahramanları

Arturo Bandini kadar bile yetenekli biri değilim.Fante bile beni adam yerine koymazdı.Hep özendim ama olmadı.Sanırım amatör bir yazar olamayacak kadar kötüyüm.Ama fena okumuyorum.Okuduklarımı tavsiye ediyorum dersem ukalalık olur.Beni etkileyen kitaplar ve o kitapların kahramanları diyelim.

12 Şubat 2010 Cuma

MOTOSİKLET TEORİSİ/Reşat Arbaş


Reşat Arbaş Amerika'da yaşamasına rağmen Türkiye'deki motosiklet camiası tarafından yakından tanınan ve takip edilen bir kişiliktir.Uzun zaman internet aracılığıyla hayranları tarafından takip edilen Reşat Arbaş,daha sonra yazılarını bu kitapta toplamış ve kitap motosiklete yeni başlayanlar ve tecrubeli kullanıcıların kutsal kitabı haline gelmiştir.Kitap,çok akıcı bir dilde yazılmış,gayet teknik bir kitap olmasına rağmen okuyup anlaması çok kolay harika bir el kitabıdır.Yazar kendi tecrubeleri ile teknik konuları harmanlamış ve ortaya bu harika motosiklet kitabı çıkmıştır.Elimde olsa bu kitabı okuyup anlamamış kimseye ehliyet verilmesine izin vermezdim.Motosiklet kullanmaya yeni başlayacak herkese şiddetle tavsiye ederim.Gelelim kitabın kahramanına;bu sefer kahraman sizsiniz.Motosiklet kulanacak kadar hayat dolu,eğlenceli,zeki ve ölümsüz olduğunuz için.
SENSEİ DİYOR Kİ...
MOTOSİKLET SÜRERKEN O AN ORADA OL...
NE O ANIN ÖNÜNDE,NE DE ARDINDA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder